Insignia с предно вече и с окачване SuperSport

Общи 03 август 2012 | Speed-Press.com A- A+ 14085 посещения | без коментари

За първи път Opel предлага динамичното окачване SuperSport за версии с предно предаване на модела от средния клас Insignia. Две от тях – една с бензинов и една с дизелов двигател – могат да бъдат поръчани с пакета, включващ елементи HiPerStrut (High Performance Strut), спирачки Brembo и настройка на ходовата част OPC (Opel Performance Center). Тази комбинация от технологии в ходовата част преди се предлагаше само за спортната версия на Insignia OPC и за модификациите със задвижване на четирите колела, които винаги включват подобряващия сцеплението електронно блокируем диференциал (e-LSD). Сега това съчетание може да се поръча и за версии с предно предаване – съответно за дизеловия 2.0 CDTI със 118 кВт/160 к.с. и бензиновия 2.0 турбо със 162 кВт/220 к.с. В съчетание със системата FlexRide, която разполага с три режима на работа (Standard, Tour и Sport) и адаптира както работата на амортисьорите на автомобила, така и функциите на кормилното управление и дроселовата клапа с натискане на бутон, ходовата част SuperSport се предлага на цена 5770 лева с включен ДДС.
Ходовата част SuperSport подобрява работата на предното окачване с помощта на елементите HiPerStrut (High Performance Struts), които се съчетават с високоефективната спирачна система Brembo.
Окачването с HiPerStrut елементи за първи път бе използвано в спортната Insignia OPC. То подобрява сцеплението както на мокра, така и на суха настилка, и позволява прилагането на повече мощност към колелата. Използва същите монтажни точки като конвенционалния „Макферсън“ на Insignia, но при него се намалява наклонът на оста на шенкелния болт от 13 на 9 градуса и се скъсява шенкелът с 23 милиметра до 44 мм. Всяка от тези промени позволява на водача по-добре да използва потенциала от мощност на Insignia. Намаленият ъгъл на шенкелния болт ограничава вертикалния ъгъл на наклона на колелото при накланяне на автомобила в завой, с което се подобрява контактът и сцеплението на гумата, и съответно склонността към недозавиване. По-късият шенкел значително намалява влиянието на въртящия момент върху кормилното управление и подобрява съпротивлението към удари във волана при завои с набраздена настилка.


 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте